Заявка на вступ до школи
Як ви дізнались про школу?
Комунікації, кіно та маркетинг
Цей курс навчить комунікувати з аудиторією та "продавати" їй кіно. У ході курсу ми розглянемо цілі, способи і методи комунікації. В основі цього курсу 10-річна експертиза роботи з маркетингу з різним видом продукту. Але основне направлення - це, звичайно, кіно.
12 жовтня
2 місяці
OFFLINE (Peremoga)
4 500
грн
ПОДРОБИЦІ
БУДЕ КОРИСНО ТИМ, ХТО...
працює продюсером чи режисером, які мають проєкти на хочуть навчитися правильно комунікувати та промотувати власні фільми

вже займається комунікаціями, піаром, SMM та хоче поглибити свої знання в сфері комунікацій в кіно

поки є кіношником-початківцем, але прагне розвиватися в цій індустрії та вивчати її з різних боків
Членкиня Ради з держпідтримки кінематографії та експертка з кіномаркетингу

Працювала над просуванням таких проєктів: "Скажене весілля", "Скажене весілля-2", "Дике поле", "Викрадена принцеса", "Мавка. Лісова пісня", "Ціна правди", та інші.
Поліна Толмачова
"Кіно. Комунікації та маркетинг" – це…
Максимально насичений курс, після якого ви зможете на професійному рівні просувати кіно
Навчання на реальних кейсах та практикою, можливість адаптувати багаторічний кінодосвід попередників під реалії сьогоднішнього дня
Можливість дізнатися, як ефективно зробити будь-який фільм жаданим та застребуваним у кінозалах країни та світу
Бажання поділитися знаннями про те, як просувати не просто фільм, а українське кіно в цілому
Можливість створити стратегію промоції власного проєкту та отримати фідбек від експерта
Шанс знайти однодумців, які розвиватимуть індустрію кіно разом з вами
ПРОГРАМА
Маркетинг і кіно. Чому це важливо
Кіно - це продукт. Які основні закони маркетингу працюють на креативному ринку (тизер - все). Найрелевантніші методики

Ефективні комунікації. Теорія і практика
Трохи розумних слів: друга сигнальна система, мова, мовлення, Tone of Voice, основні канали комунікації

Як просувати свій продукт на рівні девелопменту
Що ми повинні знати про нашу аудиторію, придумуючи проєкт? Чому навіть фестивальний продукт вимагає маркетингу

В2В комунікації
Партнери, амбасадор, копродюсери, бродкастери, платформи, спонсори, меценати. Де і як їх шукати

Прес-реліз, презентація, пітч
Основні форми комунікації в B2B секторі. Секрети успішних «продажів» вашої ідеї стейкхолдерам

Що потрібно глядачеві від вас? Або вся правда про B2C
Що потрібно глядачеві і як його витягти з його диванів до наших блакитних екранів. Мистецтво бути переконливим

Маркетингова стратегія і як її зробити
Теоретичне заняття. Що значить бути стратегом і де цьому вчать
Практичне заняття: складаємо стратегію і захищаємо її

Промо-пакет, з чого складається і як його зробити
Теоретичне заняття: що таке промо-пакет, кращі практики
Практичне заняття: робимо все самостійно

Канали комунікації - що, де, а головне - для кого
Діджитал, наружка, ТВ, івенти - як поширювати інформацію

З небес на землю: бюджетування кампанії і створення команди
Теоретичне заняття: все, що потрібно знати про бюджетування за 2 години
Все рахуємо самостійно, захищаємо бюджети, шукаємо, де заощадити

Фестивальна стратегія - як її будувати і виконувати
Список фестивалів, подачі, плюси, мінуси фестивального просування

Звіт: чому це важливо, з чого він складається
Розбираємо реальні кейси звітів кампаній, складаємо «шаблон»

В бій! Робота з продуктом в реальному часі: кейси, помилки, перемоги, поразки
Два заняття розглядаємо кейси як українські, так і світові. Дивимося на помилки, успіхи тощо. Граємо в гру - виживи під час промо-кампанії

Підсумкове заняття: пітч власних стратегій
Презентуємо власну стратегію


Після курсу ви…
1
Познайомитеся з великою кількістю українських та світових кейсів та зможете застосувати цей досвід у своїй подальшій роботі
2
Навчитеся комунікувати з цільовою аудиторію фільмів будь-якого жанру, розміру, тематики
3
Зрозумієте, що саме означає "просувати кіно", та будете здатні займатися цим професійно
4
Зможете розробляти промо-кампанії з нуля та створите стратегію промоції власного фільму
Локація
Навчання буде проходити в центрі Києва в неймовірно креативній атмосфері Peremoga, що на вул. Ярославів вал, 15.

Peremoga — мережа просторів для роботи та проведення подій із індивідуальними офісами, переговорними кімнатами, івент-залами та коворкінг-зонами. Кожен простір присвячений видатним українцям минулого та сьогодення, а їх успіхи та досягнення надихають на власні перемоги щодня.

*Переговорки на Ярвалу присвячені художникам і поетам шістдесятникам, літературній групі Бу-Ба-Бу, сквоту Паркомуна, театру Березіль і т.д.
Як відбувається навчання?
1
Крок за кроком
Ми почнемо з самих основ. Якщо ви раніше не працювали у сфері комунікацій чи кіно взагалі, ми рекомендуємо не пропускати LEVEL №1. Якщо ви зараз працюєте у креативній сфері або в кіно, але на іншій посаді, тоді рекомендуємо піти відразу на LEVEL №2
2
З професійним кіноекспертом-маркетологом
Поліна Толмачова має більше 10 років досвіду. Ви зможете у будь-який момент ставити будь-які запитання.
3
Із застосуванням чатів та у постійному нетворкінгу
Наприкінці курсу у вас буде можливість нетворкінгу. Також курс матиме окремий телеграм-канал, який залишиться з вами назавжди і ви зможете завжди там спілкуватися.
4
Сертифікат
Із отримання сертифікату після закінчення курсу
СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?
РАННЯ ЦІНА
При оплаті до 30 вересня
12 500 грн
РЕЄСТРАЦІЯ
СТАНДАРТНА ВАРТІСТЬ
При оплаті з 1 жовтня
14 200 грн
РЕЄСТРАЦІЯ
Реєстрація
Кіно. Комунікації та маркетинг
Реєстрація
Кіно. Комунікації та маркетинг
Реєстрація
Кіно. Комунікації та маркетинг
PRO + BASIC