...

Штучний інтелект у кіно
та креативних індустріях

Дізнайтеся, як ШІ може змінити підхід до створення фільмів, рекламних роликів, підвищити ефективність при створенні графічних та відео-робіт та відкрити нові можливості для творчості у всіх креативних професіях.

  • Старт:

    очікується у 2025

  • Формат:

    Online

  • Тривалість:

    10 лекцій

  • Розклад:

    щовівторка

Ви освоїте ШІ-інструменти для всіх етапів: від пошуку ідеї з АI інструментами до генерації готових графічних банерів, відео та аудіо для використання у ваших робочих проєктах у різних сферах.

Програма буде корисна тим, хто:

  • 01.

    вже працює в кіно, дизайні, рекламі або на телебаченні та хоче спростити деякі процеси виробництва контенту на різних етапах

  • 02.

    прагне йти в ногу з часом та коригувати свою роботу згідно з новітніми технологіями

  • 03.

    не боїться, що ШІ захопить світ, а вірить, що це корисний інструмент, особливо у такому складному процесі, як кіновиробництво та створення медіа-контенту для різних сфер

Особливості програми:

– Ви на практиці будете застосовувати інструменти ШІ. Ви можете взяти свій власний проєкт для роботи або обрати будь-який проєкт, запропонований викладачами
– Ви отримаєте PDF-методичку з промптами по темі лекцій, посиланнями на інструменти тощо
– Готуйтеся до виконання великої кількості домашнього завдання
– Наприкінці курсу відбудеться презентація проєктів, над якими ви працювали під час навчання

ПРОГРАМА

  • 1: Інновації в креативних індустріях. Введення в ШІ (Євген Санніков)
    – Знайомство з викладачами та групою.
    – Про структуру курсу, завдання та фінальний проєкт.
    – Інновації у творчих індустріях — навіщо ці знання представникам креативних індустрій?
    – Вступ до штучного інтелекту, філософія питання.
    – Глибоке навчання та нейронні мережі, принципи роботи та архітектура.
    – Сфери застосування в медіа та кінопродакшн.

  • 2: Текстові нейромережі (Юлія Мордас)
    – Large Language моделі (LLMs) та принципи їхньої роботи.
    – Обмеження LLMs.
    – Застосування LLMs в кіноіндустрії (генерація ідей/написання логлайнів/аналіз сценарію/розробка персонажів/локалізація/культурна адаптація тощо).
    – Практичні кейси.

  • 3: Моделі генерації зображень (Євген Санніков)
    – Типи моделей, основні сервіси та принципи роботи.
    – Можливості та обмеження генерації (постійність персонажів, тіло людини, заборонені теми).
    – Пишемо перший промпт.
    – Всередині генератора зображень: стилі, художники, персоніфікація. Структура складного промпта.
    – Midjourney крізь призму кіномови. Генерування з кінолінзами, кольором, композицією. Розкадровки.
    – Генерування персонажів для презентацій.

  • 4: Відеогенерація (Євген Санніков)
    – Технології створення синтезованого відео.
    – Огляд сервісів, особливості та обмеження.
    – Промпти для відеогенерацій
    – Практичне застосування для власного проєкту.

  • 5: Зведення відео у mood-reel. Звук: Text-to-Speech та Music Generation (Євген Санніков)
    – Можливості й обмеження технологій.
    – Огляд інструментів та прикладів.
    – Застосування для озвучення.

  • 6: Game engines та віртуальний продакшн (Євген Санніков)
    – Що таке game engines, які бувають і навіщо вони в кіно.
    – AR/VR.
    – Розгляд кейсів застосування game engines.
    – Студії віртуального продакшну, для чого і як працюють.
    – Розгляд кейсів

  • 7: Digital Humans/Цифрові персони (Євген Санніков)
    – Огляд технологій: цифрові аватари, ігрові персонажі, заміна облич (технологія дипфейк)
    – Приклади використання в кіно-, медіа- та культурних проєктах.
    – Автономність таких систем — чи можливі справжні цифрові актори?
    – Соціокультурний феномен технології. “Чорні” та “білі” кейси.

  • 8: Використання ШІ в продакшні. Етичні та правові аспекти. Обмеження ШІ (Євген Санніков, Олена Малкова, Юлія Мордас)
    – Проблеми та ризики.
    – Рекомендації щодо відповідального використання.
    – Кращі практики для проєктів.
    – Переваги та можливості для продюсерів.
    – Особливості використання в продакшні.
    – Рекомендації щодо інтеграції ШІ.

  • 9: Креативний проєкт майбутнього: композиція технологій (Євген Санніков, Олена Малкова, Юлія Мордас)
    – Демонстрація різноманітних кейсів та проєктів, де об’єднані оглянуті протягом курсу технології у різних комбінаціях.
    – Аналіз ефективності представлених кейсів і проєктів та їх технологічних рішень.
    – Практична частина: студенти курсу розробляють технологічну схему реалізації власного проєкту.

  • 10: Презентація проєктів, обговорення (Євген Санніков, Олена Малкова, Юлія Мордас)

Відео можливостей штучного інтелекту в креативних індустріях:

У результаті програми ви:

  • Зрозумієте алгоритми штучного інтелекту для того, аби створювати та вдосконалювати ваші твори

  • Здобудете унікальні знання, які майже не зустрічаються на ринку освітніх послуг:
    – Комплексне бачення інтеграції ШІ в вашу роботу, від генерації ідей до постпродакшн
    – Вичерпні знання про головні технологічні інструменти у продакшні майбутнього — цифрові аватари, ігрові персонажі, технологію face-swap (дипфейк) та їх застосування в кіно-, медіа- та культурних проєктах
    – Ґрунтовне ознайомлення з технологією віртуального продакшну — одного з найважливіших трендів на світових кіноринках
    – Розуміння того, як створювати інноваційні проєкти на перетині ШІ та кіномистецтва, відкриваючи нові можливості для творчості та бізнесу
    – Унікальну експертизу від практиків щодо етичних, правових, соціокультурних аспектів використання ШІ у продакшні, як в Україні, так і за її межами.

  • Освоїте цілісний пайплайн інтеграції новітніх технологій, що дозволяє створювати інноваційні продукти з використанням синергії різних інструментів штучного інтелекту

  • Зможете підвищити ефективність та креативність своїх власних проєктів

  • Опануєте найважливіші інструменти і будете розумітися на:
    – принципах роботи LLMs та їхніх обмеженнях
    – генеруванні зображень та створенні базових розкадровок
    – основних інструментах для створення синтезованого звуку, озвучення та музики
    – технології створення синтезованого відео для анімації
    – базових принципах AR/VR технологій і віртуального продакшну
    – особливостях використання цифрових аватарів, ігрових персонажів, можливостях face-swap технологій, та їх застосуванні в кіно- і медіапроєктах
    – перевагах та можливостях ШІ для продюсерів

  • Оплата частинами

    Придбайте навчання на програмі одразу, оформивши оплату частинами від банків-партнерів. Це Зручно!

    • на 4 місяців

    • Monobank

    • Приватбанк

    • Wayforpay

    • на 4 місяців

    • Monobank

    • Приватбанк

    • Wayforpay

    • 4 000

      грн/місяць
      при Оплаті частинами на 4 місяців

  • Повна вартість

    Знижка до Чорної П’ятниці -10%

    • 15 500 грн

      17 500 грн

Чекаємо на курсі!

Не втрачайте можливість стати професіоналом разом з AI технологіями!