Чому навчаться студенти?
-  Миттєвий монтаж 
 Розберемо техніки та прийоми, які дозволяють створювати монтаж, що захоплює увагу вже з першого кадру. Це не просто монтаж — це миттєва емоція, яку ти передаєш через відео.
-  Особливості та тонкощі 
 роботи режисерів монтажу на відміну від монтажерів
-  Основи екранної драматургії 
 Як користуватися драматургією на всіх етапах фільмування — від ідеї на папері до фінального монтажу. Як створити емоційний підйом і утримувати увагу глядача?
-  Cтилістичні прийоми 
 Досліджуємо стиль великих кінорежисерів і як вони працюють зі звуком, кольором та текстом. Це не тільки техніка роботи з програмами, а й глибоке розуміння того, як кожен елемент служить наративу.
-  Теорія монтажу 
 Поглиблений аналіз творчості Ейзенштейна, Тарковського, Вертова, Гріффіта та Куросави. А також розбір того, як працює сучасне голлівудське кіно і чому ми можемо це робити ще краще.
-  Помилки та креативні рішення 
 Розберемо основні помилки, що часто зустрічаються в монтажі, і навчимося, як їх уникати, створюючи цікаві та оригінальні рішення для твоїх проєктів.
-  Тонкощі монтажу різних жанрів: 
 комедія, хорор, драма, документальне кіно
-  Як працювати з героями на монтажі: 
 що враховувати та на що особливо звертати увагу
-  Як різні елементи кіно 
 від кольорової гами, звукодизайну до анімації монтажем поєднати в один яскравий вислів
Максимум практики
-  Кожен урок — це можливість для тебе не тільки вивчити нове, а й одразу застосувати це на практиці. Після кожного заняття ти отримаєш домашку та детальний фідбек від нашої кураторки, щоб удосконалити кожен етап. 
-  І якщо в тебе вже є проєкти, до яких ти хочеш повернутися чи доробити, ми надамо практичний фідбек і підтримку, щоб допомогти вивести їх на новий рівень і довести до кінця. 
Про навчання
📌 Формат: 25 занять
(Лекції щовівторка + практичні заняття щосуботи+ перевірка домашніх завдань та зворотний зв’язок
 
📌 Що отримаєте:
  •Практичні завдання після кожної теми (монтаж сцен, діалогів, трейлерів, короткометражок)
 •Перевірка домашніх завдань, аналіз, коментарі викладача
 •Поглиблена робота з ритмом, акцентами, видами планів
 •Монтаж драматичних, комедійних, хорор-сцен
 •Підготовка власної короткометражки та випускний
 
 🎬 Для кого: Якщо ви хочете не лише вивчити теорію, а й закріпити її практикою, отримуючи фідбек від професіонала.
-  2 400 грн/місяць ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ 
 на 6 місяців
-  13 500 грн ПОВНА ВАРТІСТЬ 
Графік занять
-  Курс триває 3 місяці 25 занять по 1,5 години в зумі 
-  Розклад -  Вівторок 
 (лекції)18:30 – 20:00 
-  Субота 
 (практика)18:30 – 20:00 
 
-  
Програма курсу
25 занять (лекції та додаткові практичні заняття) 2 рази на тиждень.
-  1.ВСТУП ЛекціяЩо таке кіномова? Як монтаж змінює глядацьке сприйняття? Як працює монтажер і режисер монтажу? Розберемо миттєвий і структурний монтаж.
-  2.КІНОМОВА ТА РИТМ ПрактикаВивчаємо кіномову та ритм. Як працювати з темпом і ритмом в монтажі. Пояснимо, що таке Pace Editing і як ним користуватися.
-  3.РИТМ ЛекціяРитм кіно, музика і саунд-дизайн — як вони взаємодіють і як створити правильну атмосферу.
-  4.ВИДИ ПЛАНІВ ТА ЇХ МОНТАЖ ПрактикаРозберемо плани та їх монтаж. Як порушувати правила монтажу та коли це працює. Вивчимо функції планів та “Головні 6 питань сцени”/ Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Ритм”.
-  5.ВИДИ СЮЖЕТІВ ТА ЇХ ОЗНАКИ ЛекціяРозбираємо види сюжетів і їх основні ознаки. Як сюжет впливає на монтаж.
-  6.АКЦЕНТУВАННЯ ПрактикаЯк правильно ставити акценти в різних жанрах. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Плани”.
-  7.СТРУКТУРИ СЮЖЕТУ ЛекціяРозберемо структури сюжетів, жанрові особливості та елементи драматичних творів.
-  8.ДІАЛОГИ ПрактикаЯк правильно монтувати діалоги, щоб вони працювали на сюжет. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Діалоги до серіалів”.
-  9.ДІАЛОГИ ЛекціяЯк створити сильний діалог з самого початку? Розберемо функції діалогів та їх значення для сюжету.
-  10.РОЗКАДРУВАННЯ ПрактикаРозкадровування діалогів, на що звертати увагу при монтажі та створенні настрою. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Діалог до короткометражного фільму”.
-  11.ДРАМАТИЧНИЙ ГЕРОЙ ЛекціяХто такий драматичний герой? Як він працює в контексті сюжету та конфлікту?
-  12.ДРАМА ПрактикаМонтаж драми — як створювати емоційне напруження через монтаж. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж драми”.
-  13. КОМЕДІЙНИЙ ГЕРОЙ ЛекціяЯк комедійний герой відрізняється від драматичного? Розберемо особливості комедійних ситуацій.
-  14.КОМЕДІЯ ПрактикаЯк монтаж створює гумор у комедії. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж комедії”.
-  15.САСПЕНС І ХОРОР ЛекціяЯк створити саспенс і чим він відрізняється від хорору. Правила створення напруження. “10 правил саспенсу”
-  16.МОНТАЖ САСПЕНСУ ПрактикаОсобливості монтажу в жанрах саспенсу та хорору. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж хорору”.
-  17.ДОКУМЕНТАЛЬНЕ КІНО ЛекціяРозберемо різні стилі документального кіно та як їх знімати.
-  18.ДОКУМЕНТАЛІСТИКА ПрактикаЯк створити короткометражку в стилі документалістики та практичні поради. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Документалістика”.
-  19.ТИЗЕР ТА ТРЕЙЛЕР ЛекціяЯк створювати трейлери та тизери. Їх структура та функції.
-  20.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ ПрактикаПеревіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Короткометражний фільм”.
-  21.ПОМИЛКИ МОНТАЖУ ЛекціяРозбір найпоширеніших помилок в монтажі на прикладі фільмів, таких як “Загін самогубців” та “Богемська Рапсодія”.
-  22.ФІНАЛ ПрактикаАналіз твоїх помилок в домашніх завданнях. Як уникати “непотрібних склеєк”. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Короткометражний фільм”.
-  23.ПОМИЛКИ МОНТАЖУ ЛекціяРозбираємо, як працювати над фінальними монтажними рішеннями для фільмів.
-  24.ВИПУСКНИЙ ПрактикаПеревірка випускних робіт та фінальні рекомендації.
-  25.ОБРАЗ У КІНО ЛекціяЯк створюється образ в кіно через кольори та світло. Техніки роботи з кольором та їх функції у створенні образу.
-  Цей курс — не лише про теоретичні знання, а й про практичні навички, які ти зможеш використовувати вже на перших кроках в кіномонтажі. Готовий до навчання?
-  Що ти зможеш після курсу? - Прокачаєш кар’єру — від монтажера до режисера монтажу.
- Розберешся в кінотеорії та відчуєш її на практиці.
- Навчишся не просто “склеювати” відео, а створювати історії, які чіпляють.
- Зануришся у світ кіно та знайдеш своє місце в індустрії, незалежно від жанру.
- Навчишся як посилювати монтажем емоції сцен
- Як працювати з різними жанрами
 
Для кого підходить цей курс?
-  01. Режисери монтажу Для тих, хто хоче вивести свої навички монтажу на абсолютно новий рівень. Не просто працювати з відео, а творити кіно, де кожен кадр розповідає історію. 
-  02. Монтажери Для тих, хто хоче перетворити монтаж на мистецтво. Якщо ти хочеш бути не просто техніком, а справжнім режисером монтажу, який створює кіноісторії. 
-  03. Сценаристи Для тих, хто хоче писати сцени, які «заграють» на монтажі. Щоб твої слова оживали, а драматургія працювала бездоганно на екрані. 
-  04. Режисери Для тих, хто бачить своє кіно ще до знімального майданчика і приймає рішення, що роблять картину живою та незабутньою. Ти — автор, а монтаж — твій інструмент. 
-  05. Всі, хто працює з історіями Для тих, хто хоче відчути магію монтажу і побачити, як твої ідеї втілюються в емоційне, кінематографічне мистецтво. Це твій шанс створювати не просто історії, а справжні кінематографічні шедеври. 
Куратор курсу
Марина Димшиць
Режисерка та кінознавиця з понад 10-річним досвідом роботи як в українських, так і міжнародних проєктах.
Навчає режисурі монтажу, викладала у HFBK University of Fine Arts Hamburg, Volkshochschule Hamburg.
Закінчила факультет режисури та кінознавства HFBK University of Fine Arts Hamburg.
Марина працює у якості режисерки та режисерки монтажу над кліпами, рекламою, промо, серіалами, художніми та документальними фільмами.
 
 Робота Марини над фільмом
 «Бердянськ»
Проєкти які монтувала Марина
Відгуки з минулого потоку
Элла Василевська
Загалом курс – супер вижимка якогось об’ємного курсу на 1-2 роки
 На курс йшла – зрозуміти на пальцях – що таке драматургія у відео. Як ловити емоцію, як тримати аудиторію на пульсі. Як правильно вибудувати історію, де відпустити, де притиснути глядача. Було дуже цікаво)))
 Що важливо – мені як супер новачкові в професії (2 роки), людині, яка монтує більше «за натхненням», було цінним отримати системно теорію паралельно з практикою, дізнатися й переглянути всі важливі картини кінематографа, зрозуміти, як влаштований сучасний монтаж, головні принципи, догми й відмінності, це все начебто є онлайн, але розмито й без діалогу «куратор курсу – ти»…
 Загалом Мега раджу курс і автора курсу Марину Димшиць!
Святослава Шевченко
Курс монтажу у Марини Димшиц змінив ставлення до монтажу, як процесу. Теоретична переплетена з практикою і дає змогу зрозуміти, як саме сплітаються всі компоненти твору в одну єдину структуру. Робота над сценами з фільму одразу ж дає можливість застосувати знання та отримати фідбек. Окрема подяка викладачеві за заряд творчої енергії, який через рік все ще мотивує реалізовувати творчі проєкти.
Діана Риндич
Дуже приємно, що в нашій країні є можливість навчатись в таких викладачів, які є в UFS. Пройшов майже рік після курсу режисура монтажу, а бажання знову повернутись і отримувати нові знання не зникає.
 Після курсу бачення зйомки кардинально змінилось. Навіть вечірній фільм вже не можливо дивитись пасивним глядачем, аналіз завжди включений.
 Рекламні зйомки тепер насичені маленькими історіями, а не просто красивими кадрами. І страх працювати над великими проектами вже не такий суттєвий. Тому, після курсу відчувається не тільки сила монтажу, а й важливість дати місце драматургії).
Владислав Зінов’єв
Йшов на курс із недовірою чомусь, але коли відвідав перше заняття зрозумів, що я тут не дарма, взяв для себе дуже багато нової інформації. Взагалі все дуже сподобалося, викладач топ. І ще круто що багато знайомств.
 Ще мені сподобалося, що викладач і після курсів залишається на зв’язку і можна все що завгодно запитати, це круто.
Валентина Красікова
Якщо враховувати, що на курс я прийшла «за компанію», то результат від курсу перевершив мої очікування) в роботі мені це додало більше розуміння знімального процесу. Тепер я знаю що можу змонтувати собі ролик, якщо захочу.
Павло Цибенко, режисер
Школа привабила можливістю працювати на кіностудії після закінчення. Так і вийшло: я був випускником першого року, а потім став – куратором курсу filmmaking. 🙂 Завдяки UFS я познайомився з новими людьми, працював на різних проєктах та отримав практичні знання з режисури. Навчився швидко приймати рішення, орієнтуватися на ринку, бути режисером.
UFS – це найшвидший шлях на знімальний майданчик і єдине місце, де можна швидко знайти нову професію, нових друзів і відразу почати працювати у кіновиробництві.
Вимоги до абітурієнтів
Ви маєте володіти будь-якою програмою з монтажу, щоб самостійно виконувати домашні завдання.
Мінімальне знання англійської.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 