Чому навчаться студенти?
-
Миттєвий монтаж
Розберемо техніки та прийоми, які дозволяють створювати монтаж, що захоплює увагу вже з першого кадру. Це не просто монтаж — це миттєва емоція, яку ти передаєш через відео. -
Особливості та тонкощі
роботи режисерів монтажу на відміну від монтажерів -
Основи екранної драматургії
Як користуватися драматургією на всіх етапах фільмування — від ідеї на папері до фінального монтажу. Як створити емоційний підйом і утримувати увагу глядача? -
Cтилістичні прийоми
Досліджуємо стиль великих кінорежисерів і як вони працюють зі звуком, кольором та текстом. Це не тільки техніка роботи з програмами, а й глибоке розуміння того, як кожен елемент служить наративу. -
Теорія монтажу
Поглиблений аналіз творчості Ейзенштейна, Тарковського, Вертова, Гріффіта та Куросави. А також розбір того, як працює сучасне голлівудське кіно і чому ми можемо це робити ще краще. -
Помилки та креативні рішення
Розберемо основні помилки, що часто зустрічаються в монтажі, і навчимося, як їх уникати, створюючи цікаві та оригінальні рішення для твоїх проєктів. -
Тонкощі монтажу різних жанрів:
комедія, хорор, драма, документальне кіно -
Як працювати з героями на монтажі:
що враховувати та на що особливо звертати увагу -
Як різні елементи кіно
від кольорової гами, звукодизайну до анімації монтажем поєднати в один яскравий вислів
Максимум практики
-
Кожен урок — це можливість для тебе не тільки вивчити нове, а й одразу застосувати це на практиці. Після кожного заняття ти отримаєш домашку та детальний фідбек від нашої кураторки, щоб удосконалити кожен етап.
-
І якщо в тебе вже є проєкти, до яких ти хочеш повернутися чи доробити, ми надамо практичний фідбек і підтримку, щоб допомогти вивести їх на новий рівень і довести до кінця.
Про навчання
📌 Формат: 25 занять
(Лекції щовівторка + практичні заняття щосуботи+ перевірка домашніх завдань та зворотний зв’язок
📌 Що отримаєте:
•Практичні завдання після кожної теми (монтаж сцен, діалогів, трейлерів, короткометражок)
•Перевірка домашніх завдань, аналіз, коментарі викладача
•Поглиблена робота з ритмом, акцентами, видами планів
•Монтаж драматичних, комедійних, хорор-сцен
•Підготовка власної короткометражки та випускний
🎬 Для кого: Якщо ви хочете не лише вивчити теорію, а й закріпити її практикою, отримуючи фідбек від професіонала.
-
2 400 грн/місяць
ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ
на 6 місяців -
13 500 грн
ПОВНА ВАРТІСТЬ
Графік занять
-
Курс триває 3 місяці
25 занять по 1,5 години в зумі
-
Розклад
-
Вівторок
(лекції)18:30 – 20:00
-
Субота
(практика)18:30 – 20:00
-
Програма курсу
25 занять (лекції та додаткові практичні заняття) 2 рази на тиждень.
-
1.ВСТУП
ЛекціяЩо таке кіномова? Як монтаж змінює глядацьке сприйняття? Як працює монтажер і режисер монтажу? Розберемо миттєвий і структурний монтаж. -
2.КІНОМОВА ТА РИТМ
ПрактикаВивчаємо кіномову та ритм. Як працювати з темпом і ритмом в монтажі. Пояснимо, що таке Pace Editing і як ним користуватися. -
3.РИТМ
ЛекціяРитм кіно, музика і саунд-дизайн — як вони взаємодіють і як створити правильну атмосферу. -
4.ВИДИ ПЛАНІВ ТА ЇХ МОНТАЖ
ПрактикаРозберемо плани та їх монтаж. Як порушувати правила монтажу та коли це працює. Вивчимо функції планів та “Головні 6 питань сцени”/ Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Ритм”. -
5.ВИДИ СЮЖЕТІВ ТА ЇХ ОЗНАКИ
ЛекціяРозбираємо види сюжетів і їх основні ознаки. Як сюжет впливає на монтаж. -
6.АКЦЕНТУВАННЯ
ПрактикаЯк правильно ставити акценти в різних жанрах. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Плани”. -
7.СТРУКТУРИ СЮЖЕТУ
ЛекціяРозберемо структури сюжетів, жанрові особливості та елементи драматичних творів. -
8.ДІАЛОГИ
ПрактикаЯк правильно монтувати діалоги, щоб вони працювали на сюжет. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Діалоги до серіалів”. -
9.ДІАЛОГИ
ЛекціяЯк створити сильний діалог з самого початку? Розберемо функції діалогів та їх значення для сюжету. -
10.РОЗКАДРУВАННЯ
ПрактикаРозкадровування діалогів, на що звертати увагу при монтажі та створенні настрою. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Діалог до короткометражного фільму”. -
11.ДРАМАТИЧНИЙ ГЕРОЙ
ЛекціяХто такий драматичний герой? Як він працює в контексті сюжету та конфлікту? -
12.ДРАМА
ПрактикаМонтаж драми — як створювати емоційне напруження через монтаж. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж драми”. -
13. КОМЕДІЙНИЙ ГЕРОЙ
ЛекціяЯк комедійний герой відрізняється від драматичного? Розберемо особливості комедійних ситуацій. -
14.КОМЕДІЯ
ПрактикаЯк монтаж створює гумор у комедії. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж комедії”. -
15.САСПЕНС І ХОРОР
ЛекціяЯк створити саспенс і чим він відрізняється від хорору. Правила створення напруження. “10 правил саспенсу” -
16.МОНТАЖ САСПЕНСУ
ПрактикаОсобливості монтажу в жанрах саспенсу та хорору. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Монтаж хорору”. -
17.ДОКУМЕНТАЛЬНЕ КІНО
ЛекціяРозберемо різні стилі документального кіно та як їх знімати. -
18.ДОКУМЕНТАЛІСТИКА
ПрактикаЯк створити короткометражку в стилі документалістики та практичні поради. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Документалістика”. -
19.ТИЗЕР ТА ТРЕЙЛЕР
ЛекціяЯк створювати трейлери та тизери. Їх структура та функції. -
20.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
ПрактикаПеревіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Короткометражний фільм”. -
21.ПОМИЛКИ МОНТАЖУ
ЛекціяРозбір найпоширеніших помилок в монтажі на прикладі фільмів, таких як “Загін самогубців” та “Богемська Рапсодія”. -
22.ФІНАЛ
ПрактикаАналіз твоїх помилок в домашніх завданнях. Як уникати “непотрібних склеєк”. Перевіряємо та аналізуємо домашні завдання з теми “Короткометражний фільм”. -
23.ПОМИЛКИ МОНТАЖУ
ЛекціяРозбираємо, як працювати над фінальними монтажними рішеннями для фільмів. -
24.ВИПУСКНИЙ
ПрактикаПеревірка випускних робіт та фінальні рекомендації. -
25.ОБРАЗ У КІНО
ЛекціяЯк створюється образ в кіно через кольори та світло. Техніки роботи з кольором та їх функції у створенні образу. - Цей курс — не лише про теоретичні знання, а й про практичні навички, які ти зможеш використовувати вже на перших кроках в кіномонтажі. Готовий до навчання?
-
Що ти зможеш після курсу?
- Прокачаєш кар’єру — від монтажера до режисера монтажу.
- Розберешся в кінотеорії та відчуєш її на практиці.
- Навчишся не просто “склеювати” відео, а створювати історії, які чіпляють.
- Зануришся у світ кіно та знайдеш своє місце в індустрії, незалежно від жанру.
- Навчишся як посилювати монтажем емоції сцен
- Як працювати з різними жанрами
Для кого підходить цей курс?
- 01.
Режисери монтажу
Для тих, хто хоче вивести свої навички монтажу на абсолютно новий рівень. Не просто працювати з відео, а творити кіно, де кожен кадр розповідає історію.
- 02.
Монтажери
Для тих, хто хоче перетворити монтаж на мистецтво. Якщо ти хочеш бути не просто техніком, а справжнім режисером монтажу, який створює кіноісторії.
- 03.
Сценаристи
Для тих, хто хоче писати сцени, які «заграють» на монтажі. Щоб твої слова оживали, а драматургія працювала бездоганно на екрані.
- 04.
Режисери
Для тих, хто бачить своє кіно ще до знімального майданчика і приймає рішення, що роблять картину живою та незабутньою. Ти — автор, а монтаж — твій інструмент.
- 05.
Всі, хто працює з історіями
Для тих, хто хоче відчути магію монтажу і побачити, як твої ідеї втілюються в емоційне, кінематографічне мистецтво. Це твій шанс створювати не просто історії, а справжні кінематографічні шедеври.
Куратор курсу
Марина Димшиць
Режисерка та кінознавиця з понад 10-річним досвідом роботи як в українських, так і міжнародних проєктах.
Навчає режисурі монтажу, викладала у HFBK University of Fine Arts Hamburg, Volkshochschule Hamburg.
Закінчила факультет режисури та кінознавства HFBK University of Fine Arts Hamburg.
Марина працює у якості режисерки та режисерки монтажу над кліпами, рекламою, промо, серіалами, художніми та документальними фільмами.
Робота Марини над фільмом
«Бердянськ»
Проєкти які монтувала Марина
Відгуки з минулого потоку
Элла Василевська
Загалом курс – супер вижимка якогось об’ємного курсу на 1-2 роки
На курс йшла – зрозуміти на пальцях – що таке драматургія у відео. Як ловити емоцію, як тримати аудиторію на пульсі. Як правильно вибудувати історію, де відпустити, де притиснути глядача. Було дуже цікаво)))
Що важливо – мені як супер новачкові в професії (2 роки), людині, яка монтує більше «за натхненням», було цінним отримати системно теорію паралельно з практикою, дізнатися й переглянути всі важливі картини кінематографа, зрозуміти, як влаштований сучасний монтаж, головні принципи, догми й відмінності, це все начебто є онлайн, але розмито й без діалогу «куратор курсу – ти»…
Загалом Мега раджу курс і автора курсу Марину Димшиць!
Святослава Шевченко
Курс монтажу у Марини Димшиц змінив ставлення до монтажу, як процесу. Теоретична переплетена з практикою і дає змогу зрозуміти, як саме сплітаються всі компоненти твору в одну єдину структуру. Робота над сценами з фільму одразу ж дає можливість застосувати знання та отримати фідбек. Окрема подяка викладачеві за заряд творчої енергії, який через рік все ще мотивує реалізовувати творчі проєкти.
Діана Риндич
Дуже приємно, що в нашій країні є можливість навчатись в таких викладачів, які є в UFS. Пройшов майже рік після курсу режисура монтажу, а бажання знову повернутись і отримувати нові знання не зникає.
Після курсу бачення зйомки кардинально змінилось. Навіть вечірній фільм вже не можливо дивитись пасивним глядачем, аналіз завжди включений.
Рекламні зйомки тепер насичені маленькими історіями, а не просто красивими кадрами. І страх працювати над великими проектами вже не такий суттєвий. Тому, після курсу відчувається не тільки сила монтажу, а й важливість дати місце драматургії).
Владислав Зінов’єв
Йшов на курс із недовірою чомусь, але коли відвідав перше заняття зрозумів, що я тут не дарма, взяв для себе дуже багато нової інформації. Взагалі все дуже сподобалося, викладач топ. І ще круто що багато знайомств.
Ще мені сподобалося, що викладач і після курсів залишається на зв’язку і можна все що завгодно запитати, це круто.
Валентина Красікова
Якщо враховувати, що на курс я прийшла «за компанію», то результат від курсу перевершив мої очікування) в роботі мені це додало більше розуміння знімального процесу. Тепер я знаю що можу змонтувати собі ролик, якщо захочу.
Павло Цибенко, режисер
Школа привабила можливістю працювати на кіностудії після закінчення. Так і вийшло: я був випускником першого року, а потім став – куратором курсу filmmaking. 🙂 Завдяки UFS я познайомився з новими людьми, працював на різних проєктах та отримав практичні знання з режисури. Навчився швидко приймати рішення, орієнтуватися на ринку, бути режисером.
UFS – це найшвидший шлях на знімальний майданчик і єдине місце, де можна швидко знайти нову професію, нових друзів і відразу почати працювати у кіновиробництві.
Вимоги до абітурієнтів
Ви маєте володіти будь-якою програмою з монтажу, щоб самостійно виконувати домашні завдання.
Мінімальне знання англійської.