Люди, які приходять вчитися документальному кіно думають, що їх можна навчити як треба його робити. Це, в принципі, головна помилка. Неможливо навчити, як саме треба робити. Можна навчити обирати із можливих варіантів як робити і з можливих змістів про що робити. Це, як на мене, засадниче розуміння документального кіно і саме це я намагатимусь донести студентам курсу.
Звісно, є певні практичні, не те що навички, а скоріше усвідомлення, чим треба володіти, щоб працювати у документальному кіно. Про те, що документаліст має бути автором, що не є обов'язковим любити людей і висловлювати своє захоплення ними, але обов'язково –любити вдивлятися в людей, любити вдивлятися в життя. Моя функція – допомогти усвідомити цінність і необхідність такого підходу до створення документального кіно.
Часи змінюються, в кіно з'являються нові стилі, але суть документалістики незмінна – це увага до людини. Документалісти працюють, щоб зберегти характери та ідеї.