Закінчуючи філологічний факультет, я раптом зрозумів, що через рік матиму диплом «вчитель української мови і літератури», мені це здалось надто нудно, і я пішов до театрального інституту. З мого філологічного курсу я виявився не один такий авантюрист – в коридорі інституту зустрів Тараса Томенка. А далі нас доля повела: перший іспит на 5, другий на 5, третій... і ми розуміємо, що проходимо на режисуру. На той момент це був не так свідомий вибір, як втеча в творчість перед перспективою визначеності життя.
А любов до кіно мені вже вприскнули в стінах театрального інституту потрясаючі педагоги Борис Савченко, Мирослава Резніченко: вони були з ближнього кола спілкування Івана Миколайчука, я захоплювався їх розповідями та кінопосвятою.
Мені поталанило, що я вступив на початку 2000-х, коли стара гвардія нашого кіно, ці «останні мамонти» ще були при силі, духові та змогли передати все це нам. Сьогодні я помічаю, що у молоді, як правило, шикарна надивленість американського кінематографу, трохи менше європейського, і практично повна відсутність знайомства з українським. Хтось з них вже почав реагувати на сучасну хвилю українського кіно, але все одно не знає кіно попередніх років, і це мене лякає.
В українського кіно є міцний фундамент: той же Довженко, Миколайчук... І заперечувати його – це як заперечувати власних батьків, своє коріння. Можна сперечатися, дискутувати, не погоджуватися, робити інакше, але базу треба знати.