Після цього ви пишете найменшу сценарну форму – логлайн. Логлайн – це опис вашого фільму максимум в одному-двох реченнях. Вважається, що найкращий логлайн – це 25 слів. І тут ви можете потрапити в пастку, тому що часто люди намагаються всунути в логлайн все що можна, і при цьому дотриматися золотого правила 25 слів. У результаті, коли читаєш такі логлайни, взагалі незрозуміло, що саме буде відбуватися у фільмі.
Потрібно спочатку зрозуміти, навіщо нам в принципі потрібен логлайн. Коли ви хочете комусь презентувати свої ідеї, скоріше за все цей "хтось" буде дуже зайнятою людиною. Тому треба презентувати якусь коротку річ, яку швидко прочитають і усвідомлять, потрібно це їм чи ні. Тобто логлайн серед усіх малих сценарних текстів – найбільше "продає" вашу історію.
Логлайн у першу чергу має бути зрозумілим. І ніхто ніколи не буде рахувати кількість слів у вашому логлайні. Ви можете написати навіть 3 речення, якщо вважаєте, що це важливо і зацікавить продюсера. У той же час якщо продюсер побачить занадто великий логлайн, швидше за все вашу заявку будуть читати довго.
Оскільки у будь-якому вашому творі має бути герой, тому я пропоную йти саме від нього. І це має виглядати приблизно так: