В основі методики – великий синтез. Починаючи викладати, я наслідував те, що бачив в Карпенко-Карого. Основні елементи, з якими працюють будь-які викладачі: увага, уява, взаємодія, концентрація, темпоритм. Переломний момент, коли я для себе відкрив Ніколая Демідова. Це один з учнів Станіславського, який після Вахтангова очолив школу-студію МХАТ. Він був практиком і опрацьовував методику, яка лягла в основу книги Станіславського «Моє життя в мистецтві». Коли Станіславський поїхав на півроку в Америку, а йому доручив школу-студію, той зробив революцію в театрі. «В цій студії живе бог», – сказав Станіславський, коли побачив гру акторів. Але коли Демідов наважився висловити незгоду з підходами Станіславського, той образився. І тільки перед смертю Станіславський визнав, що його роботу треба розуміти з останньої глави, де він повернувся до запропонованої Демідовим системи.
Отже, Демідов, системи Чехова, Станіславського, і далі – відомі сьогодні школи: Страсберг, Чабак, голлівудські – все це я вивчаю. І збираючи з них найефективніше, створюю ексклюзив. Працюю і як теоретик, і як практикуючий актор: перед тим як пропонувати студентам, експериментую все на собі.